Графік роботи:

Будні: 8:30-17:30

Сб,Нд: Вихідний

 

Додайте товари в бажання
0
Укр
Новий відгук чи коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Відправити
Характеристики
Вид консервації Оливки
Країна виробник Італія
Вага 500
склад оливки, вода, сіль
Упаковка Пакет вакуумний

Оливки зелені з кісточкою в розсолі SUPER COLOSSAL FRANCONE, 500 г

Артикул 0508
В наявності
193 грн
250 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Швидке замовлення
Опис

     Протягом трьох поколінь компанія FRANCONE працювала в харчовій промисловості, стикаючись із усіма змінами та викликами ринку, дотримуючись  таких  критерії успішності, як професіоналізм, турбота та пристрасть   Досвід, набутий за всі ці роки, дозволяє  пропонувати продукцію найвищої якості.

     Компанія була заснована наприкінці 60-х як гуртова торгівля, що спеціалізується на продуктах  у розсолі  та заправлених олєю. У 90-х виробляють оливки та овочеві консерви в олії, характерні для південної  Італії, хоча в основному залишаюються сімейною компанією та зберігають свій традиційний профіль.

     FRANCONE – успішне  поєднання  автентичності та  оригінальності смаків типових італійських рецептів із сучасним виробництвом.

     FRANCONE дотримується  методів пакування згідно  правил охорони здоров’я та гігієни, яких вимагає ринок та вимогливі споживачі.Від початку до кінця виробничого процесу компанія  ретельно перевіряє все, щоб забезпечити найвищу якість проду

OLIVE VERDI SUPER COLOSSAL - мають  збалансований смак зелених оливок. Вони можуть подаватися на стіл як оригінальна і корисна закуска, ними можна прикрашати різні страви і салати, можна використовувати при створенні оригінальних і незвичайних бутербродів. Зелені  оливки ідеально поєднуються з м'ясом і птицею, їх можна додавати у піцу, а також подавати як доповнення до твердих сирів під келих мартіні чи вина

Склад: оливки,вода, сіль

Енергетична цінність: у 100 г  219 ккал.

Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.

«Нововю поштою» по Україні — вартість доставки згідно тарифів НП від 70 грн.

Укрпоштою по Україні - вартість доставки згідно тарифів Укрпошти від 50 грн.

   Відправка замовлень 1-3 робочих днів.

 Шановні клієнти, велике прохання перевіряти цілісність товару не виходячи з відділення служби доставки.

Більше інформації про доставку

  • Після плата
  • Оплата по реквізитам
  • Онлайн-оплата картою Visa, Mastercard - LiqPay

Інтернет-магазин AGRO-V.net гарантує своїм клієнтам найякіснішу продукцію, завжди звертаючи увагу на відповідність замовленню і цілісність упаковки, а також своєчасну доставку замовлення.

При отриманні замовлення Ви можете відмовитися від доставленого товару, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Співробітники AGRO-V.net докладуть усіх зусиль, щоб покупки, зроблені в нашому магазині, приносили Вам задоволення і користь.

Політика повернення товару

1) Категорії товарів, які можна/не можна повернути

При передачі придбаного товару покупцеві останній перевіряє відповідність товару умовам замовлення. Дві умови, за якими покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:

- Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості.

- Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Поверненню та обміну підлягають всі категорії товарів, представлені в  нашому інтернет-магазині .

2) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості

Якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати від співробітника інтернет-магазину AGRO-V.net його заміну або повернення своїх грошей.

Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням.

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза спеціальною комісією (узгодженої з покупцем), в процесі якої буде перевірятися дотримання умов експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки.

Якщо експертиза покаже, що недоліки, які з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов по використанню товару споживачем, збереження або перевезення, то споживач зобов'язаний буде сплатити цю експертизу за свій рахунок.

Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити вчасно, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий же товар, обраний ним, відповідно з переглядом ціни і поверненням грошей, якщо в цьому виникне потреба. Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар з такими ж характеристиками, який змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять.

Якщо заміна товару проводиться на товар, відповідний якості іншого з іншими характеристиками, то перерахунок вартості бракованого товару в разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з його вартості на день покупки.

Прохання покупців по поверненню грошей задовольняються в той день, коли вони були пред'явлені, а у випадках відсутності можливості повернути гроші - в період семи робочих днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна на товар зросла, то розрахунок проводиться на момент пред'явлених вимог, а у випадках зниження - на момент покупки. 

 

3) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості 

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом 14 днів з моменту передачі товару покупцеві поміняти товар на такий точно:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формам.
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку і документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  1. купити будь-який інший товар,
  2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
  3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.  

Покупцю може бути замінений товар або повернені гроші, тільки якщо останній буде дотримуватися всіх умов. Але є причини, за якими Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші:

  1. з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше 14 днів з моменту передачі товару покупцеві.
  2. товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
  3. під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу використання, ремонту товару.
  4. відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.

Також варто звернути увагу на те, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» покупець зобов'язаний:

  • перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила по експлуатації товару.
  • у випадках, коли не зрозумілі умови по використанню купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавцю, виробнику або іншій особі, зазначеній в документах, виконуючому дані функції.
  • використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця.
  • щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника або в разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії.

4) Фізичне розташування, де повернення можна зробити

Повернення товару можна здійснити наступними способами:

  • Привезти товар самостійно на склад магазину AGRO-V.net за адресою: м. Ковель, провулок В. Кияна, 9 з 10:00 до 16:00 або на іншу адресу, визначену за попереднім погодженням зі співробітником магазину.
  • Надіслати товар на склад магазину за адресою: м. Ковель, провулок В. Кияна, 9 або на іншу адресу, визначену за попереднім погодженням зі співробітником магазину, службою доставки або транспортною компанією.

5) Терміни та умови повернення коштів

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у випадках відсутності можливості повернути всю суму - протягом семи робочих днів і не днем пізніше.

Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника.

У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт прийому-передачі товару. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.

Спосіб повернення грошей: готівкою в руки покупцеві або безготівковим способом, на розрахунковий рахунок покупця.

Транспортні витрати з повернення товару:

  • належної якості здійснюється за рахунок покупця;
  • неналежної якості за рахунок продавця.

6) Способи оплати

Оплата товарів фізичними особами.

Розрахунок за товар і оплата доставки (при необхідності) здійснюється в момент передачі замовлення за місцем отримання товару за готівковий розрахунок. Також, при оформленні замовлення покупець може оплатити товар будь-яким із запропонованих йому на сайті способів безготівкової оплати.

Безготівкова оплата товарів юридичними особами та іншими СПД.

Розрахунок проводиться за рахунком-фактурою. Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок виконується формування посилки відповідно до оплаченої накладної. Також, при оформленні замовлення покупець юридична особа може оплатити товар будь-яким із запропонованих йому на сайті способів безготівкової оплати.

Надаємо безкоштовні консультації з ефективного використання нашої продукції.

Надаємо допомогу при складанні схем годування тварин.

Вгору